Strategische marketing

[vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left”][vc_single_image image=”1023″ img_size=”50×53″ css=”.vc_custom_1541423446590{padding-top: 10px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][la_heading tag=”h3″ alignment=”left” title=”strategische marketing” title_color=”#fa5f3c”][/la_heading][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left” offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_wp_custommenu nav_menu=”218″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][vc_column_text]

doel

Bepalen of en hoe organisaties, diensten en producten in de markt gezet kunnen worden.

hoe

strategisch marketingplan plan met analyse van afnemers, bedrijfstak, concurrenten, SWOT, doelstelling, doelgroep, strategie, marketinginstrument en aanpak. stakeholderanalyse per stakeholder wordt de houding, drijfveer en invloed geanalyseerd en op basis hiervan wordt de aandacht bepaald.

opdracht

Siza – Robot Experience Center marktonderzoek, strategisch marketingplan en stakeholder analyse, naar de ontwikkeling van een ervaringscentrum op het gebied van robotica in de zorg. Inzicht resulteerde in een voortgang en concrete start van het project beginnend met bestaande robotica gebruikers. Het onderzoek is uitgevoerd middels literatuurstudie en ruim twintig interviews.

Siza – Design X Ambacht brainstorm voor propositie, marktonderzoek gedaan en een marketingplan geschreven. Het label bestaat sinds 2013 en werd gelanceerd op de Dutch Design Week.

Douze Nr12 – winkelconcept na markonderzoek heeft BoeijendeZaken de conceptontwikkeling begeleid, een marketingplan geschreven en daarvan de introductie fase uitgevoerd.[/vc_column_text][vc_single_image image=”15″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]