trompet-200

branding

doel

Bepalen & ontwikkelen van een identiteit.

hoe

Boeijende Branding Methode van BoeijendeZaken om gezamenlijk te komen tot een identiteit die wordt vastgelegd in logo en stijlelementen. De methode is 4-staps:
+ doelgroep / umfeld definiëren middels interactieve sessie
+ op basis van waarden stijlkenmerken bepalen middels interactieve sessie
+ analyse uitvoeren en concept bepalen
+ identiteit ontwikkelen en definiëren in logo en stijlelementen (in beeld en tekst)

opdracht

BieBijen met de eigenaren van de dierenartspraktijk doelgroep middels een brainstorm bepaald en geconcretiseerd.

Timing rebranding met het managementteam van Timing, een uitzendorganisatie met 56 vestigingen in Nederland, een brainstormsessie gehouden. Deze had als doel de waarden van Timing om te zetten naar een identiteit.

Siza – Design X Ambacht met communicatieadviseur identiteit bepaald voor propositie Design X Ambacht.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart